Supportavdelningen är bemannad helgfria vardagar, då vi besvarar din fråga inom 24 timmar. Du får inte avboka en tid via e-post, det ska du istället göra själv i vårt bokningssystem.
Kontakta supporten:
Ditt namn
Din e-post
Ämne
Ditt meddelande (valfritt)
Klicka här för att komma till informationssidan
Du som väljer Swish eller kort som betalsätt betalar din behandling via Swedbank Pay i samband med att du bokar.
Vi har flyttat betalningen från massagerummet till när du bokar i vårt bokningssystem.
En av fördelarna är att du själv kan skriva ut kvitton på dina köp direkt från din kundportal hos oss. Klicka bara på ”Mina behandlingar” i din kundportal, så får du möjlighet att skriva ut kvitton.
Om du sedan behöver avboka din betalda behandling, så innebär det inte något problem, du får automatiskt pengarna tillbaks till det konot du betalade från.
Du registrerar dig själv och får användaruppgifter i samband med din första bokning. Bokar du behandling på jobbet via Benify, Wellnet eller Söderberg & Partners, blir du automatiskt registrerad via en länk från respektive förmånsportal.
Du kan beställa dina användaruppgifter med hjälp av den e-postadress som finns registrerad i bokningssystemet.
Du får alltid en bekräftelse via mejl på din bokning. För att se dina aktuella bokningar, så måste du vara inloggad i kundportalen. Det räcker inte med att besöka oss via den länk som följer med i ”mejl om lediga tider ” Du kan se dina bokade tider under ”Kommande behandlingar” och under knappen ”Mina behandlingar”
Du har möjlighet att avboka fram till klockan 24:00 dagen innan behandlingen, utan att debiteras.
Om du avbokar efter klockan 24:00 dagen innan behandlingen, så blir tiden tillgänglig för andra att boka. Om någon annan då bokar tiden, så går din avbokning igenom utan debitering.
För att se dina aktuella bokningar, så måste du vara inloggad i kundportalen. Du kan se dina bokade tider under ”Kommande behandlingar” och under knappen ”Mina behandlingar” då du loggat in med hjälp av dina användaruppgifter.
Logga in i kundportalen och klicka på knappen ”MINA BEHANDLINGAR” Under betalhistorik klicka du på ”Se kvitto” och får möjlighet att skriva ut det.
När du har bokat en tid, så kan du se tiden under ”Mina behandlingar” Klicka på knappen ”Information”, så får du möjlighet att lämna ett meddelande till terapeuten.