Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna här nedan. Om du fortfarande behöver hjälp är supportavdelningen bemannad helgfria vardagar och du är välkommen att ta kontakt med oss via formuläret längre ned på den här sidan.
Förmånsportalen Benify
Privatkund
Ugglas hemsida
Ugglas app
Klippkort hos Uggla är giltiga ett år från inköpsdatum.
Om särskilda skäl föreligger till varför massagen inte nyttjats i tid (t.ex. sjukskrivning, tjänsteresa eller föräldraledighet) erbjuder vi förlängning i utbyte mot intyg.
Klippkort köpt med friskvårdsbidrag är personligt enligt lag och kan inte överlåtas till annan person.
Klippkort som inte är köpt med friskvårdsbidrag kan du överlåta till annan person.
Köp via förmånsportalerna Benify, Wellnet och Söderberg & Partner Som helt ny användare får du dina användaruppgifter efter din första beställning. Dessa kommer till den mejladress som du registrerade vid köpet. Obs! Titta i din skräppost om du inte fått mejlet.
Köp via förmånsportalen Epassi Som helt ny användare får du dina användaruppgifter efter din första beställning. Dessa kommer till den mejladress som du registrerade vid köpet. Genomför du ditt första köp direkt hos Uggla skapar du en användare i samband med köpet.
Köp utan förmånsportal Du skapar en användare på egen hand hos Uggla innan ditt första köp.
Bokar du tid på Ugglas egen mottagning kan du boka och betala med ditt klipp på samma gång. Men bokar du hos någon samarbetspartner behöver du följa ovanstående steg.
Du ska alltid få en bekräftelse via mejl på din bokning. Har du bokat massage på jobbet eller på någon av Ugglas egna kliniker (Södermalm och Lund) kan du se dina bokningar genom att klicka på ”mina behandlingar” i din kundprofil. Har du bokat massage hos någon av våra samarbetspartners ser du din bokning hos massörens bokningsportal, t.ex. bokadirekt.
När du loggat in så klickar du på ”mina behandlingar”
Du ser din bokning hos massörens bokningsportal, t.ex. bokadirekt. Har du bokat massage på jobbet eller på någon av Ugglas egna kliniker (Södermalm och Lund) kan du se dina bokningar genom att klicka på ”mina behandlingar” i din kundprofil.
När du har bokat en behandling hos någon av våra samarbetspartners i Ugglas app behöver du visa upp ditt klipp. Du ser det genom att klicka på ”klippkort” i appens bottenmeny. Obs! Du kan inte se koderna via vår hemsida.
Vid ombokning behöver du först avboka din tid för att sedan boka tid på nytt. För att avboka loggar du in på din profil, letar upp aktuell bokning och klickar på ”avboka”. Har du bokat en tid hos någon av våra samarbetspartners i Ugglas app, avbokar du genom att följa instruktionerna i bekräftelsemejlet.
För att återställa dina inloggningsuppgifter, klicka här
Önskar du ett kvitto på din behandling, kan du enkelt skriva ut det genom att logga in på vår hemsida, klicka på ”mina behandlingar”, välj behandling och ”skriv ut”. Behöver du ett kvitto med personnummer, vänligen kontakta supporten här nedan.
Ditt namn
Din e-post
Ämne
Ditt meddelande (valfritt)